Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Carola Fritiofsson - 23 februari 2012 07:52

       Clinique even better!


För ett par dagar sedan fick jag detta serum med tillhörande dagkräm på posten :)

Jag har aldrig testat Cliniques hudvård förut men deras make up är jag flitig användare av så detta ska bli spännande.

Jag har en del kunder som använder Cliniques hudvård med fina resultat och nu är det min tur.

Jag fick pigmensteringar när jag väntade mitt första barn för ca. 8år sedan och de fick jag bort någorlunda men sedan var det dax för graviditet nr 2 och då kom de tillbaka som ett brev på posten fast jag var MYCKET noga med hög Spf och inte var i solen.

En läkare sa till en av mina kunder att ni kvinnor som har lätt för att bli bruna och som har hår på överläppen tillhör den kategorin som får dessa pigmenteringar.... Hmmmm....


Nu är jag ju inte gärna i solen och går ALDRIG ut utan hög Spf men huden är som finast vintehalvåret då man inte är så utsatt för solen.


Dessa produkter har jag läst mycket om och de har fått mycket bra omdömen så nu har jag detta seum samt dagkräm med Spf 20.

De käns mycket lyxiga, dryga och doftar rent, ingen speciell doft utan väldigt neutral, jag älskar dom redan :)


Utvärdering kommer.....

Är det någon som testat? Skriv gärna och berätta.


//Carola

Ovido - Quiz & Flashcards