Alla inlägg under november 2012

Av Carola Fritiofsson - 29 november 2012 09:21


        En Lyxig produkt i Lyxig förpackning!

 

Nu i jultider är det fullt med lyxiga förpackningar i butikerna som jag personligen bara älskar, för oftast så får man något på köpet i dessa förpackningar.

 

Jag var inne på Apoteket    i karlskoga igår och det var fullt med fina-Lyxiga produkter i Lyx-förpackning! Både till män, kvinnor och barn. 

Ex. till män så får man en fin necessär på köpet och vad är härligare än att packa i en ny och fräsch necessär?

Bra priser var det med och bonusprodukter   .

 

 

                  

 

Tyvärr inga bilder på de lyxiga förpackningarna men apoteket är värt ett besök inför julklappsinköpen, helt klart!

 

                                                                  //Carola

 

Av Carola Fritiofsson - 15 november 2012 08:27


                  Flytande/Tabletter, vad väljer Du?

 

När det gäller kosttillskott i form av tabletter, kapslar eller flytande så är jag helt klar med mitt val: FLYTANDE så klart. Jag är övertygad att kroppen tillgodoser sig bättre med flytande. 

Jag har under många år tagit kosttillskott även om jag äter allsidigt så tror jag inte det räcker pga att maten idag är påverkad av all miljöförstöring bland annat.

 

Jag har nu äntligen hittat ett flytande kosttillskott som innehåller allt som jag är ute efter, nämligen VEMMA, allt i en liten shot som jag tar på morgonen.

 

                                 

 

 

 

 

 

 

                                            

 

                                                   Behöver jag säga mer? 

  

                                                                                  //Carola

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards