Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Carola Fritiofsson - 16 februari 2012 07:24

                      

                      NYA PRODUKTER!


Jag har provat många olika märken när det gäller hudvård, man hittar givetvis sina favoriter från olika produktmärken.

 

Igår kom ett stort paket fullt med hudvård som jag fick gå lös på, gissa om det var julafton här igår.... minst sagt.

Det var rengöringar, ansiktsvatten, peelingar, serum, anti-agekrämer i olika steg -ja och lite till .  

Det är helt magiskt när man hittar produkter som ger resultat, det finns så många fina märken på markanden.  Min hud har fått utstå de flesta tester genom åren  .


Igår fick jag alltså prova ett helt nytt märke för mig, jag tänker inte avslöja vilket än....

Det första är doften, den är otorligt viktig för tänk om man hittar en super bra produkt som luktar apa, det blir ju att man drar sig för att lägga den i ansiktet...

Den andra är konsistensen på produkten, och det viktigaste av allt innehållet.


Min man fick både lukta och känna i ansiktet, Luktar det inte  fantastiskt gott???? -Du luktar ju alltid gott...fick jag till svar.

Men känn vad mjuk jag är????   - du är ju alltid mjuk.... Ja, men inte så här mjuk .....

Så var det med det men själv tyckte jag att jag hade en helt NY hud efter peeling och nya krämer.... Känslan är otroligt viktig. Men å andra sidan så kan jag inte en regel när det kommer till hockey.... så vi är olika.


Återkommer med fortsättning om dessa underbara produkter   


//Carola






Ovido - Quiz & Flashcards