Alla inlägg under augusti 2012

Av Carola Fritiofsson - 22 augusti 2012 07:17

Vart tar dagarna vägen? Tiden bara springer iväg... Det är väl så när man trivs med tillvaron:) Det är första gången jag bloggar från mobilen så ni får ha överseende... På hösten är den tid då vi tar hand om huden lite extra efter soliga sommardagar.... Många går på aha-kur för att få huden fräsch, börjar med serum som är anpassade mm. Så är det även för mig... Nu ska här ta hand om hud lite extra. Även hemmet får sig en liten uppfräschning:) här är nya härliga burkar. Kaffeburk ock ljusburk. //Carola

Av Carola Fritiofsson - 19 augusti 2012 09:04



                           ENERGI!



                                   

Vad får du energi av?

Själv så får jag en otrolig energi av att skapa... så som skriva, måla, sy, pyssla om blommor, och så klart min familj ger mig energi.

                                                  

                                                      


Förr så var jag inte glad åt när hösten började komma men nu så är det helt tvärt om, Jag ÄLSKAR hösten då man får tända alla mysiga lyktor, elda i kaminen och mysa inne.

Det har ju inte varit någon riktig sommar direkt så nu kan det gärna vara höst på riktigt.

Nu har jag fått chansen att prova ett kosttillskott som heter Vemma, har precis provat så mer info kommer senare..... Jag tror inte att vi får i oss tillräckligt genom den mat vi äter så jag äter kosttillskott dagligen, för att vara på den säkra sidan....


                                                  
                           


Känner ni igen Vemma? Är det någon som provat? Skriv och berätta!

                                                  

             //Carola



Ovido - Quiz & Flashcards