Alla inlägg under december 2012

Av Carola Fritiofsson - 9 december 2012 08:05


                        Sockerråtta?

 

Jag har provat en "hälso"-dryck som tar bort sötsuget och gör dig pigg,  Ja, du läste rätt!

 

Jag har dessutom gått ner 4kg på mindre än två veckor....

 

Jag är MYCKET skeptisk till produkter innan jag själv sett resultatet av dem, så har det alltid varit vad det än gäller, hudvård, vitaminer, kosttillskott mm.    

 

men detta var verkligen en PRODUKT av världsklass   .

 

Mina naglar har växt som bara den och de har fått  mycket bra kvalitet, denna årstid brukar de vara katastrof-dåliga. 

 

Men det bästa är att slippa sötsuget, för jag är en riktig socker -torsk annars.....

 

Känner du igen dig? Gå in och kika på den här sidan, du kan även beställa produkten direkt , klicka då på : SHOPPA BARA!

Klicka på länken till vänster under : LÄNKAR så kommer du direkt till sidan. 

 

                                        Drycken heter: BODE BURN.....

 

                                           


                                               

 

                                                             //Carola

  

 

 

Skapa flashcards