Alla inlägg den 22 april 2012

Av Carola Fritiofsson - 22 april 2012 19:53

       

                                                  


                                                  
                                    Sonja  

 

Nu är det två år sedan jag miste en mycket god vän och saknaden är stor, mycket stor.  

Cancer är en fruktansvärd sjukdom som inte alltid går att bota, tyvärr.


I stockholm så lärde jag känna en helt fantastisk människa, hon var alltid pigg och glad, full med energi och positiva tankar, Det är en kort beskrivning av vår mycket goda vän Sonja. Där fanns det inga hinder bara möjligheter, ingenting var omöjligt så himla härlig och go på alla sätt och vis. Hon var ofta min kund på skolan när hon kunde. Hon provade alla möjliga behandlingar och tyckte de var toppen. När jag åkte till stockholm så ringde Sonja och kollade var jag var sedan så väntade hon på mig och så satt vi och bubblade om allt mellan himmel och jord.


Nu när jag åker till stockholm är det ingen Sonja som ringer och frågar vart jag är.....för ungefär två år sedan orkade hon inte längre utan somnade in.

Cancern tog hennes liv, så fruktansvärt orättvist. 


                                   


                                                         Jag saknar dig så Sonja                                    

                                                    


               Carola


Ovido - Quiz & Flashcards