Alla inlägg den 8 april 2012

Av Carola Fritiofsson - 8 april 2012 22:09


                                                  

                                                                  
                Hårborttagning!


Oönskad hårväxt? Då finns det hjäp   .

Det finns en rad olika sätt för att ta bort oönskad hårväxt, t.ex rakning, vaxning, ipl, mm

men jag har testat en metod som jag INTE rekomenderar någon, det är vaxremsor som man köper från Weet, jag provade att vaxa mina mig med dom en gån för länge sedan....då jag inte visste bättre, man ska lägga på remsorna och värma med hjälp av handen och sedan dra bort...Vad händer? Jo, huden följer med också   , hallå där, det var ju håret jag ville få bort INTE min hud!!!! Det blev stora sår.... så mitt råd är att vaxa inte själv för det kan gå riktigt illa.


               //Carola



Ovido - Quiz & Flashcards