Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Ansiktslyft?

Av Carola Fritiofsson - 21 mars 2012 21:06

                   

                 Ett litet ansiktslyft kanske?


Att en liten förändring kan göra så mycket för ansiktet, visst är det häftigt?  Inga knivar eller blåmärken här inte .


Ett par snyggt formade bryn gör under för ditt ansikte, tänk dig trött och hängig med bryn som nästan växer ner till ögonfransarna.....det tynger ner så du ser ännu tröttare ut än vad du kanske är. 

Men med rätt färg och form så blir du som ny, jag lovar .  

Har man dessutom färg på fransarna så ser man ju super pigg ut även när man som tröttast tittar sig i spegeln på morgonen  och då är ju lyckan gjord  .


Många säger : Jag har så mycket färg på fransar och bryn så jag behöver inte färga....

men faktum är att när man tittar närmare på brynen så har de inte jämn färg överallt.... alltså så blir de tjockare med lite färg på.... eftersom man inte ser de som är ljusa.


Vad är skillnaden på att färga på salong mot att färga hemma?

Jo, på en salong har man professionella produkter som gör att färgen sitter mycket längre, och det viktigaste av allt att på salong så kan man blandningen med färger som blir det bästa tänkbara för dig.


  Snyggt va?

//Carola



 
 
Michelle

Michelle

22 mars 2012 17:30

klickade in på din blogg och jag måste bara säga att den är riktigt bra och jag gillar tipsen jättemycket.
keep up the good work!:)

http://miichelle.bloggplatsen.se

Carola Fritiofsson

23 mars 2012 07:02

Hej M!
Kul att du gillar den och hoppas du hittar fler tips som passar:)
//Carola

 
Linda Marie

Linda Marie

23 mars 2012 08:03

Hej!
Vet inte om du var in på min blogg och såg svaret jag skrev angående Becca som du undrade över. :)
I alla fall så har Lookfantastic vårrea nu, och ser att dom har det även på Becca produkter, så om du är intresserad av att spana in deras sortiment ytterligare så vore det ju lämpligt nu. :)
Kom direkt att tänka på dig när jag såg det. :)

Kram Linda Marie

http://missmysan.bloggplatsen.se

Carola Fritiofsson

23 mars 2012 08:14

Hej Linda Marie!
Jo, jag såg ditt svar, vad gulligt av dig att tänka på mig, jag ska gå in genast och kolla, det jag har är så mörkt... men jag älskar det. Vad tyckte du om det från Becca?
Kram Carola

 
Linda Marie

Linda Marie

24 mars 2012 07:32

Hej igen!

Jag fick ju en ögonskugga (du hade läppfärg va?) Jag älskar färgen och själva idén med en vattenfast creme skugga, men om man inte lägger torrpuder på så känns det som den aldrig torkar riktigt. Har provat både med och utan primer. Man känner den på ögonlocket och det känns lite klibbigt.
Annars hade den varit perfekt till sommaren när man solar lite och badar! :)

Kram Linda Marie

http://missmysan.bloggplatsen.se

Carola Fritiofsson

25 mars 2012 19:56

Hej!
Ja, det var läppfärgen jag fick, kanon produkt:)

Jag har oxå testat cremeögonskuggan men jag föredrar vanlig med primer under då sitter det kanon. Jag har Artdecos primer i burk, då vet man att det sitter.
KRAM Carola

 
Linda Marie

Linda Marie

25 mars 2012 21:34

Jag använder Too Faced Anti Crease Eyeshadow Primer och Urban Decay Primer Potion, dom är suverän båda dom ögonprimrarna. :)
Beställde Lip tinten från Becca iaf, det blev färgen strawberry, spännande. :)

Kram Linda Marie

http://missmysan.bloggplatsen.se

Carola Fritiofsson

26 mars 2012 07:45

ok, vad fick du ge för den? Jag var inne och kollade men hittade den inte....
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola Fritiofsson - 31 augusti 2013 08:03


  ...Rengöring av dina makeup borstar/penslar?                                                Det är oerhört viktigt att rengöra dessa verktyg regelbundet!    Själv så gör jag en ordentlig rengöring med schampoo en gång per vecka och e...

Av Carola Fritiofsson - 15 augusti 2013 07:24


                                                                           Instagram !                Nu kan ni följa mig på instagram:                            #Carolashudospa.                                       ...

Av Carola Fritiofsson - 7 augusti 2013 08:13

                                 Höstsnygg!   Efter en låååååång och sooooolig sommar har huden fått sitt så nu gäller det att boosta huden efter all sol.  Ni vet väl att solen torkar ut och gör huden gammal i förtid?    Till att börja ...

Av Carola Fritiofsson - 24 juli 2013 16:58

                                                                        .......Att använda LA ROCHE-POSAY'S KÄLLVATTENSPRAY..... och att färga fransar, bryn och FORMA BRYN!   Prova du med......                                        /...

Av Carola Fritiofsson - 14 juli 2013 18:20

                                      Mirakelsalva!                                   Har du sår, nya ärr, utslag av olika slag? Då ska du testa den här : CICAPLAST från La Roche-Posay.  Den lägger sig som en skyddande hinna över det...

Ovido - Quiz & Flashcards