Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Carola Fritiofsson - 10 mars 2012 19:31

 



                   

               MÅRBACKA PELARGON!


Äntligen  har jag fått tag på mårbacka pelargoner, som jag väntat. Men nu så står dom där så

fiiiiina i vårat köksfönster :).

Men det är ju lite trist att man ska behöva åka till örebro för dessa.... eftersom jag gärna handlar på hemmaplan..

Jag älskar blommor, därav mitt val till florist, kan faktisk sakna det yrket.... vara kreativ och skapa fina planteringar, arrangemang, buketter mm, det är LYCKA det   


     //Carola



Av Carola Fritiofsson - 10 mars 2012 07:04

                

     

                                                  


                                                  

                     Fynda på nätet!


Gillar ni inredning, konst och kanske antikviteter? Då är det hög tid att logg in på den här länken:

www.lauritz.com och kika runt, för här kan man verkligen fynda, tro mig. Här har vi fyndat urnor, möbler, mm. Vårat bästa fynd är den här:

  En säng från serien Wilma som från början säljs på Mio, och jag tror att den säljs för ca. 11000 kr och vi fick den för 1500kr, Det kallar jag fynd.   

Det bästa med Wilma serien är att den är klassisk stil med SPOVADE kanter.

Vad är nu skillnaden mellan Shabby shic och Spovat? Jo, shabby shic är möbler som är HYSTERISKT slitna ut och spovat är normalt slitet. Jag älskar det spovade, det är stilfullt och snyggt.


Det bästa med Lauritz är att man även kan lämna in sina egna varor som sedan läggs ut på denna nätauktion som finns över hela världen, Bra va? Det finns värderare på varje Lauritz som värderar just din vara. Ordervärdet ska vara minst 800 kr.



Så vad väntar ni på? Surfa in och fynda, eller varför inte besöka närmsta showroom som för oss i karlskoga är på ASPHOLMEN i ÖREBRO.  www.lauritz.com


//Carola




Ovido - Quiz & Flashcards