Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Carola Fritiofsson - 12 juni 2012 22:33


                     SNART MIDSOMMAR!



                                  


Nu längtar jag efter sol och värme, hoppas för guds skull att det är varmt på midsommar.

Allt blir så mycket enklare då, barnen kan bada och leka ute och vi kan pyssla utomhus.


Just nu så är jag inte så pigg då jag åkt på lunginflammation , här kan vi snacka om att orken tryter, trött för minsta lilla. Så idag har jag mest sovit bort hela dagen.

Det märks på huden när man äter penicillin, den blir i obalans direkt. Så att mediciner påverkar huden på olika sätt är sant.

Nu längtar jag till midsommar och att jag är pigg då.

Träffa släkt och vänner och äta sill och färskpotatis, jordgubbar och grädde, mums vad gott.

Jag älskar alla sorters sill.

                               

                

                                    


                                                  
                                           //Carola







Ovido - Quiz & Flashcards