Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Carola Fritiofsson - 11 juni 2012 22:22


                    Rosa och bling-bling!



Jag har fått ett eget fiskespö och inte vilket fiskespö som helst utan ett  rosa   .


Vi brukar åka iväg med barnen och goda grannar och fiska lite då och då.

Vi har med korv som vi grillar och sen bara är vi. Vilket lugn det är vid en sjö, där kan man verkligen ladda batterierna.


                              


Sist vi var iväg så fick vi inte en enda fisk, men kära grannen drog upp lax efter lax, och stora var dom också..... men sedan hade han ju tigerräkor på kroken också   .



Men nu lär det allt nappa ordentligt med mitt rosa fiskespö    eller vad tror ni?


                                        



                                                  
                                                  
    //Carola






Av Carola Fritiofsson - 11 juni 2012 13:06


                    Soldemo på västkusten!


           


I helgen har vi varit i strömstad. Jag har jobbat på olika apotek och min Peter har spelat golf på dagarna. Sedan har vi bara varit och tagit det lungt.

Det är lika roligt varje gång man demonstrerar solprodukter. Norrmännen är livrädda för att smörja sig med något som innehåller parabener....

Parabener är ett väl beprövat konserveringsmedel som vi får i oss genom mat.... men att smörja det på kroppen går inte för sig!

Själv så ser jag till att skydda huden ordentligt i solen då jag sett baksidan av för mycket solexponering......


Det har kommit några uppskattade nyheter från eucerin och en av dom är  en transperant solspray som inte kletar eller kladdar.... mycket härlig att ha på sig.

Årets storsäljare sommaren 2012?


                         


Så nu väntar vi bara på solen så vi kan smörja in oss ordentligt   .



                                                  
             //Carola









 



Ovido - Quiz & Flashcards