Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

BIO-OIL Nu i Sverige!

Av Carola Fritiofsson - 31 januari 2012 12:08

     BIO-OIL

Igår när jag kom hem så låg den här i brevlådan   , Så nu ska jag testa den och utvärdera.


Bio-oil har länge funnits på marknaden i övriga världen, i 11 länder närmare bestämt.

Oljan är till för : Ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande hud & uttorkad hud.

Själv så har jag varken ärr eller bristningar utan jag får testa den mot ojämn hudton.

Det är en tunnflytande olja som INTE lämnar en fet hinna efter sig, underbar. Doften är mild och härlig. Den innehåller PurCellin oil som gör konsistensen tunnare och huden kan därmed ta till sig oljan lättare. A och E-vitamin, naturliga växtoljor av Ringblomma, Lavendel, Rosmarin och kamomill..

Man ska smörja på den 2ggr/dag  och användas minst 3 månader så jag återkommer med resultat av min hudton. Tips: passa på att ge ansiktet lite massage när du applicerar oljan, jätteskönt och bra för bl.a cirkulationen och välbefinnandet    //Carola



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola Fritiofsson - 31 augusti 2013 08:03


  ...Rengöring av dina makeup borstar/penslar?                                                Det är oerhört viktigt att rengöra dessa verktyg regelbundet!    Själv så gör jag en ordentlig rengöring med schampoo en gång per vecka och e...

Av Carola Fritiofsson - 15 augusti 2013 07:24


                                                                           Instagram !                Nu kan ni följa mig på instagram:                            #Carolashudospa.                                       ...

Av Carola Fritiofsson - 7 augusti 2013 08:13

                                 Höstsnygg!   Efter en låååååång och sooooolig sommar har huden fått sitt så nu gäller det att boosta huden efter all sol.  Ni vet väl att solen torkar ut och gör huden gammal i förtid?    Till att börja ...

Av Carola Fritiofsson - 24 juli 2013 16:58

                                                                        .......Att använda LA ROCHE-POSAY'S KÄLLVATTENSPRAY..... och att färga fransar, bryn och FORMA BRYN!   Prova du med......                                        /...

Av Carola Fritiofsson - 14 juli 2013 18:20

                                      Mirakelsalva!                                   Har du sår, nya ärr, utslag av olika slag? Då ska du testa den här : CICAPLAST från La Roche-Posay.  Den lägger sig som en skyddande hinna över det...

Ovido - Quiz & Flashcards