Alla inlägg den 13 september 2012

Av Carola Fritiofsson - 13 september 2012 10:37


                                  Eucerin!


                   


Har varit i stockholm och demat Eucerins produkter, jag var i sturegallerian på apoteket Vita Björn, ett av Apoteket AB:s alla apotek.

Jag har Demobord, hudmaskin som mäter fukt och fetthalt i huden, prover och kundgåvor.

Det är bland det roligaste jag vet, att träffa alla goa kunder och hjälpa dem till rätt hudvård samt all trevlig apotekspersonal, för där har jag haft tur, de apotek jag varit på (och det är inte så få) så har personalen varit toppen.


Nu hade vi fokus på Hyaluron-filler -serien som säljer fantastiskt bra, och det förstår jag för dessa produkter är helt fantastiska, de ger huden en snabb fukttillförsel och jobbar på linjer och även de lite djupare rynkorna. Min favorit är serumet som återfuktar fantastiskt.


                                                  
     

Det här serumet är ett Absolut måste i badrumsskåpen nu till vintern, en ampull räcker ca: 6-7dagar så man kan använda det som kur för optimal återfuktning av huden.


                                                  
                                    //Carola





Ovido - Quiz & Flashcards