Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Carola Fritiofsson - 11 juli 2012 09:24



                    Klassiskt kvinnligt!


                        


Jag är mycket för den klassiska stilen, som till exempel när det gäller naglar så tycker jag att hela nageln ska vara målad, Klassiskt, ellegant och kvinnligt.

Det är ju så poppis med att bara måla en viss del på nageln, den franska manikyren fast med färger..... Det har aldrig varit min grej. 

En riktig fransk manikyr däremot tycker jag är snyggt i milda färger.

Här är en klassisk sommar-röd från scratch nails, älskar deras lack, har inte hittat något som sitter bättre.... och då har jag provat en del;)


                                         



                                                  

                                                  
                                                  
                                //Carola


Ovido - Quiz & Flashcards