Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Carola Fritiofsson - 29 juni 2013 09:17


                             Rätt Produkter!


                       

 

 

 

Har du rätt produkter för just din hud? 

 

Det kan ibland vara svårt att hitta produkter som passar just din hud och när man har gjort det så kanske huden ändrar sig efter ett tag och dagkrämen som var så bra kanske inte räcker till helt plötsligt.... men lugn!  huden ändrar sig av olika anledningar som ex, årstid, ålder mm.

 

Jag jobbar med många olika produktmärken så jag kan hjälpa just dig till den bästa hudvården för just din hud och dess behov.

Det finns inget som är så roligt när mina kunder kommer fram och säger  : titta vad fin jag blivit i huden, Tack snälla för hjälpen! Det är det jag brinner för: hudvård med resultat!

 

Åter igen så är den dagliga hudvården mycket viktig, och då är det viktigt att ha rätt produkter för just din hud. 

 

Ta hjälp av en auktoriserad hudterapeut för just din hud ska få det bästa.

 

 

                                                                                     Lycka Till! //Carola

 

                      

#hudvård #hudvårdsprodukter # hud #spa #carolashudospa #vichy #larocheposay #eucerin #apotekhjärtat #apotek #hudterapeut # acne #rocasea # känslighud #rengöring #dagkräm #nattkräm #hudvårdmedresultat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards