Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Carola Fritiofsson - 2 juni 2013 20:05


                      Mirakelprodukt!







    

Har sagt det förut men den är helt fantastisk, denna produkt från La Roche Posay.

 

Detta källvattenspray är rikt på bland annat selen som främjar hudens elasticitet, samt hjälper till att skydda huden mot solskador.

Denna produkt tog jag med på semester utomlands nyss och jag är noga med att smörja oss alla i familjen MEN tydligen inte tillräckligt många gånger....

Min son brände sig (jag skäms), på kvällen sprayar jag på rikligt med La Roche Posays källvattenspray och efter en stund så säger Viktor: mamma jag tror det där du sprayade på hjälpte för nu känner jag ingenting. Alltså dett ÄR en mirakelprodukt!

 

                                

 

La Roche Posays produkter hittar ni på                                  

 

 

                      

Torget Karlskoga, under Karolina Vårdcentral!

 

 

 

 

                                               //Carola

 

 

 

 

 

 

 #mirakelprodukt #apotekhjärta #LaRoche-Posay #hudvård #solbrun #solbränd #fantastisk "känslighud #rosacea #acne #finhud

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards